Friday, October 15, 2010

Chill~~~~!! :)

Yohoho!!.. aishh.. Ape khabar ye semua ?? Hopefully semuanya sihat2.InsyaAllah. Motif di sini: Aku  tak sihat sebenarnya..uhuhu... awat?? Haa.. Meh nak citer sket....


Bermulanya kisah dengan deruman bunyi enjin motor Honda EX5.............kepunyaan teman gue!


Petang semalam, aku ngan eksyennyer sorang2 pi naik moto untuk  ke pasaraya kat kajang. mau beli barang niage derr..ehehe..biase la..businesswoman org kate ....euww! ok forget it!...continue..  Nak dijadikan cerita, aku nyanyilah sepatah due lagu yang aku ingat dalam kepale otak aku mase tu. maklumlah rempit sorang-sorang ni boring amat. Tapi, baru aja nak tarik kat chorus lagu, ......
" guguguguguu..prakkkk..!"  Allahu Akbar!... Tang ni baru aku sedar, rupenyer aku punyer moto terbabas ke tepi jalan ..... Bunyi yg tadi tu sebenarnyer bunyi aku sodok pokok bunga tepi jalan tu. Ape lagi, patah lah dahan bunga tu  dan aku seret sampai ke 20 langkah ke depan! hoo..........sadis giler...   


Reaksi aku lak time tu?? err.....cool beb..cool....wat cam takde pape...konon2 balas mesej.... Ade plak mat moto pandang aku dengan senyuman sinis lalu tepi aku tu sbb die ade kat belakang aku mase aku sapu pokok2 bunge tepi jalan tadi. Aku cuma mampu mengangkat kening dan bahu  tanda tak tahu pape. Padahal............malu beb!!  Demi menutup ke'malu'an yang cool, aku teruskan perjalanan ke destinasi dengan penuh cool. Hoho..janji cool sudaaa....  Chill~~~~!


Gitulah ceritanyer...hurmmmm...coz tu aku tak sihat skang pasai due2 belah kaki aku lebam2 n bengkak....sebab momentum perlanggaran yg terjadi kot...woowww! Terspeaking fizik lak..


Yohhh! Asal la aku leh terbabas petang semalam.Buat malu jo.. aishhh....  tapi bila aku fikir-fikir balik, ade la hikmah tu kenapa aku leh hilang kawalan..... Ade kemugkinan aku lupa baca doa naik kenderaan. Syukur alhadulillah caoz motor kawan aku still ok.xde ape2 kerosakan. If xok tadi, patah sini sana ker, ...mau hilang duit belanje aku last sem ni...dah ar kering lebih dr ikan masin....uhuhuhuhu...... ;P




Hee..... tu la kisah chill aku u semalam.....macam hampeh tapi ade pengajaran di situ yer... Sape suh ko nyanyii mase naik moto. kan dah hilang tumpuan..padan muko ekau!

No comments:

Post a Comment