Sunday, October 17, 2010

SYAHDU SANGAT KOT....

Walaweh.. 1 hari suntuk aku duk dalam bilik hari ni. Ape cite? Uhuhu.. Bahagia+bongek+bangang+blurr= hampeh... jiwa kacau..jiwa kacau...

Asal lak tetibe aku jiwa kacau 2 3 hari ni? Ahaha.. Tu lah sebabnye aku ada kat sini. Nak cerita la sket nape aku BERjiwa kacau nih. Takde paksaan untuk blah dari page ni kalo xTERingin nak baca cerita ni sebab memang takde kena mengena dengan yang hidup atau yang mati..

Aku kuat layan blues 2 3 hari ni.. Nape? Entah lah pulak nape le jadi camtu. Mcm bunge taik ayam je aku rase.. peh!  Pasai aku tengah "hot moon' kot nih yg kuat sgt hangin xtentu masa. Sampai nak senyum pon rase mcam ade gam je kat bibir ni hah. Maaf lah pada sesape yg terkena panahan angin hot moon aku tu yer.. Maaf sangat-sangat. Angin hot moon jugak lah wat hubungan aku ngan my mas gantang macam hampesssss..... Ha'alah. Biase la kan kalo bab cintan mencintan takde gaduh-gaduh memang xde feel la. Gaduh-gaduh tu la yg syok.. Kalo boleh masuk WWE lagi bgus time gaduh tu. huu... Baru lah puas hati. Tapi malam ni, hal WWE ke WWF ke dah settle dah. Hope beliau dah boleh tersenyum sikit la.. Maafiin gue . Gue insan lemah. ehehe..

Lagi satu yang buat aku agak syahdu 2 3 hari ni pasal kuat sgt terkenang masa2 lepas aku. Masa lepas tu confirm2 la kenangan kan?. Haih. Budak cute+ brutal macam aku ni pon pandai berkenang-kenangan ker? Ahaha. Adat la jadi manusia ni.  Takkan lari daripada bernaluri sensitif. Alah. Brutal-brutal pon leh nangis ape kalo dah sakit. Kan? So, xder lah teruk sgt muke aku ni kalo datang feeling syahdu tu... So ape yang syahdu sgt tu sampai sempat aku nangis2..Nangis??? Bila masa aku nangis? Mata aku kena jarum la. Pedih dan pastu kuar air mata la...  hee~~... Bila kita terkenang masa lalu memang la akan terdetik rase sedih dan mungkin sepi sekali kot bila kita rasa orang-orang yang berada dalam kenangan kite tu dah takde dengan kita sekarang. Syahdu lak bila ingat-ingat semula. Tambah-tambah time tengah-tengah terkenang tu on lagu sentimetal. Memang habis satu kotak tisu kena balun wat sapu air mata mengade. Hahaha. Tapi bukan aku la tu. Orang lain .. Aku setakat terkenang jer...heh3.. 

Kenangan memang menyakitkan hati. Sebabnyer, kalo dah namanya kenangan, memang akan buat sesape rase sedih walopon kenangan tu kenangan yang gembira. Betul what??  Aku ni pulak memang selalu mengenangkan mende2 lepas. Almaklumlah..aku ni orangnyer bukan suka lupakan perkara-perkara lame or dengan kate lain yg lebih membanggekan, setia orangnyer.Ahahaha. Maaf lah terpuji pulak. Hurmm.... so, macam tu la aku 2 3 hari ni.. Syahdu jer memanjang. Elok sangat lah kebetulan takde kelas. Kalo tak, x melayannyer aku ngan kelas2 semue. Buat holiday sendiri la.  Uhuhuhu. 

Hmmssss......tetibe aku mengeluh panjang. Awat la banyak sangat kerje2 last minit yang aku kena settle ni hah??  ( esaimen2..) Sape suruh mu nangguh keje. Padang muker. Kata aku pade diri aku berVersi Terengganu. ihihihi.... So, dah paham situasi diri....pandai-pandai la kan nak chow dari sini.. aih... Ayat ni sgt2 memerli aku. Aku macam terase la jugak ngn ayt ni. Wuhuhu. 

Ape lagi, pakwe dah tido, kawan-kawan wat hal sendiri.. dengan yang menari, dengan yang melepak, dengan yang berFB..aku ?? baiklah ke meja stdy dan wat esaimen SEsettle2nyer yer. Ahaksss..ChoW!~~~~~~


2 comments: