Thursday, September 30, 2010

RAHSIA HATI fiese

salam sejahtera semua. Hai. Ape kabar? n ape2 je la kate sapaan pemula bicara. huhu.


so, life korang camne spnjg aku xde? happy? sedih? ade duke? or ape2 je?...


never mind...tp papepon yg korang rase, jgn terlalu emo dengan persekitaran n perasaan. Coz semua tu dah mmg lumrah hdup.. hdup tanpe emosi ibarat hdup seperti patung yg xbernyawe.... ape pon yg kita alami n rase dlm hidup ni..angap semua dugaan....rilek la. just enjoy our life dengan batasan2 yg dah diciptakan sebagai landansan hdup. ok guys??..:)


hurmm... now aku ade kat sini xbrmkna aku xde keje, xbz..but ade sedikit ms yg terluang n aku nk lepak kat sini barang beberapa minit.....  nak lepaskan jugak apa yg terbuku dlm hati n jiwe rage yg kacau ni. huhu. lantas.....di sinilah mata keyboard ku manari..heh3..


Aku rindukan kehidupan yg lalu...apekah itu? hahaha...lantak la ape2 pon...janji aku tetap rase rindu.


Alamak..tetibe mud nk bercerita panjang terbabtut cz baru teringat aku de keje kat pust. hurmm.....pe2 pon.....


as a penutup cerite ptg ni.... aku nk coret stu wording yg mmg dh biase org bace n dgr tapi pe yg bermkan ttg wording ni skang ialah bila aku sendiri sdg mgalaminyer...


"kita tak pernah sedar bila kita mulai menyayangi seseorang. tapi kita akan mula sedar bila kita sentiasa tersenyum bila melihatnya, tersenyum bila teringat tentang dirinya....dan sentiasa berada di ingatan.. * rahsia hati fiese* "

No comments:

Post a Comment