Sunday, September 19, 2010

Mood Raya Lagi! :(

salam guys.


Tak terlewat lagi rasanya nak wish Selamat Hari Raya untuk semua ye.  Ade duit raye lebih tu...share2 la dengan aku ye dak.. haha.


mood aku malam ni alhamdullilah ok. Yang tak ok bila kerja2 yang melambak tengah tunggu aku sekarang ni. Nasib la kan. Nak ke tak terpaksa settlekan. Min
ggu ni aku agak busy dengan life kampus ni.. so, maybe jarang la kot on blog ni.. after this busy week kot aku jumpe semule blog ni.


Kisah mood raye? haha.. memang aku tengah berada dalam mood raya lagi ni. Bukan aku sorang je ni kot. Standard la. Cuti sekejap sangat. Letih beraya lom hilang lagi ni.


Raya tahun ni agak meriah walaupun jauh di sudut hati aku still  rse kekurangannya.. tkde yang sempurna dlm hidup ni beb..


What ever..... papepon perkare terbaik untuk aku malam ni n saat ni...happy wif my teacher......hopefully she alwes in a good condition. :)


Cukup untuk malam ni... See ya..! ;P

No comments:

Post a Comment