Thursday, January 13, 2011

SHAMSUL GHAU2 dan baju??

Selamat PETANG untuk semua! 


Berspagetti di ICE ROOM kat Bangi tadi memang membuatkan perut aku kenyang. yer... sebenarnyer aku makan je la ape2 pon, janji mau kenyang. dah.


Sebelum aku kedarah kat ice room tuh, aku ngan roomate ronde2 dulu area tu . Hajatnyer nak mencube kedai2 makan or restoran baru....tapi cam tak hidup sangat la kedai makan siang-siang  kat Bangi nih. kalo kat KEMAMAN siang smpai pagi pon ader.. huh. I love KEMAMAN! heeee....


Ok. ronde dan ronde dan ronde..sampai la satu simpang, aku tetibe TErjerit, SHAMSUL GHAU2! SHAMSUL GHAU2!
hak elah....shamsul ghau2 jer...pon nak menjerit...tapi tak slah kan nak jerit2 dlm kete, wat2 exited nampak die..ahaha... rupe2nyer shamsul ghau2 ke kedai dobi ler..hui2.. ni mesti kes tak sempat nk basuh sendiri, tak pun malas nak basuh.....tak pon lagi, memang dh buat kontrak ngn kdai dobi tu basuh baju die tiap2 minggu.. ah kau! pasai pa nak sibuk2 amik tau. biar la die dan bajunyer. tett!!


***TERjerit bile terlihat sbb hari tu nak karok lagu 'selamat datang romeo' nyanyian die, tapi tak de lak dlm list superstar box alamanda.hahaha

No comments:

Post a Comment