Friday, January 7, 2011

Game NOMBOR di FB?? Teka jgn tak teka.

Suke kan main ngan nombor. hmmmmm. 

Dari mane asal main nombor2 ni tak tau la aku. Kalo duit mmg aku nampak la mane asalnyer.. haha. 

Then, bile dah ramai sangat main ngn nombor2 ni aku pon macam terpanggil same main bende ni. Kebanyakannyer akan explen pasal mnde2 yg positif jer pade sape pemilik no tersebut. Tapi bagi aku bleh jer nak kutok pon..Bukan org lain tahu. tu kire leh jage air muke beliau2 yang berkenaan gak pe. Ye ah, daripada duk kutuk-kutuk belakang kan.. 

well setakat ni aku baru main ngn due nombor. 4339 n 1890. haha. dah la weh. cukup la hanya due kot. aku tak tau nak bahan ape pasal yang lain2. setengah jam duk pk baru ade ilham. hahaha. actually bukan lah merekacipta .Sume yg aku tulis adlah fact dr sudut pandangan aku sendiri. 

Cuma yang buat aku ssh nak datang idea pasai kena playback semule mnde2 yg selalu ade time aku ngan mereka2 yang berkenaan. sorry! aku cepat lupe sebenarnye. Pe2 pon, korang2 yang pernah aku kenal mmg besh.. !

So, selamat PETANG utk semua. :PP
 

No comments:

Post a Comment