Tuesday, November 9, 2010

Kisah Cinta Kau dan Aku

Di suatu malam....di kediaman aku ....
( adegan si gadis n teruna) 


"Bang, bila kita nak kawen? " tanya si gadis.
( aku malu.... blink2. ^_^)
" Sabar la yang, abang tengah kumpul rezeki ni," jawab si teruna.
"Hmm..da 21 tahun tunggu bang. Lamanye abang kumpul rezeki. Berapa banyak lagi abang nak simpan?" tanya si gadis dengan nada kecewa. 
Sape la tak kecewa 25 tahun tunggu si terune masuk memetik bunga di taman..kui3.
"Ok, Abang janji kali ni memang abang terus mintak ngan mak bapak Yang.Kita kawen. Tapi bagi abang seminggu boleh? 
Abang nak simpan sebanyak2 yang mungkin rezeki untuk kite." janji si teruna sambi mate melilau2 ke kiri dan kanan bila ternampak nyamuk. 


Si gadis memang dah rakus n dah tak sabar kot, berang dengan janji2 manis si teruna.
Pam! Pam! Pam! Bushhh! Bushh! 
Si teruna di karate teruk ngan  si gadis. 
"Yang! Kenape? Why??!" tanya si teruna menjerit sakit.
"Sampai bile2 pon xdapat kawen kalo abang nak simpan rezeki abang tu. Macam la perut abang tu cam ASNB. Leh simpan lama2,.." marah si gadis sambil menangis2. 
Lalu blah dari tempat lepak.


Si teruna tergamam.
 " Salahkah aku cari rezeki? Sape kate aku takleh simpan nyamuk2 yang aku dah ngap dalam perut ni?..At least kalo xmuat pon leh simpan dalam Ice Box. Tahan lame per??..Haish, xpaham aku dengan pompuan ni!
Sambil membebel, si cicak teruna blah jugak. Then hilang camtu jer.


Cicak ni memang nak kena selugu ngan aku agaknyer. Orang len bercinta gak.Nak gaduh pon agak2 la, yang duk jatuhkan taik ngan ekor kat atas komik UJang aku nape??! Baru beli ni beb!  "#$@%^!"  


Last2, aku koyak bahagian yang kena  taik cicak tu. Caiittttt....





No comments:

Post a Comment